لوحة الإعلانات

سؤال لاهل الخبرة

كل ما يخص قسم البيولوجى
مشاركة غير مقروءةبواسطة احمد ديها » الأحد ديسمبر 05, 2010 9:00 pm

السلام عليكم يا أعضاء المنتدى الكريم
انا كان ليا سؤال وياريت حد يجاوبنى عليه بدقه
انا اولا فى اولى بيولوجي وطبعا كلنا عارفين إن انا لازم اجيب على الاقل تقدير جيد علشان ادخل بيولوجي كيميا بس انا حصلت لى ظروف صعبه جدا فى اول الدراسه خلتنى مش عارف انظبط فى الكليه لح ما انتهى بيا الامر ان الجيولوجيا عملي ومحاضره ضاعت مني تماما ومش عارف فيها اى حاجه خالص لحد دلوقتي دا غير ان الفقه الاسلامي لسه مفتحتش فيه كتاب
بس الحمد للع المواد التانيه ملمومه والحمد لله
انا كنت فكرت أأجل الجيولوجيا !
بس انا بصراحة مش عارف يعني ايه أأجل!!!
مش فاهم
كمان هل لو انا اجلتها يعني همتحنها فين ولا امتا ولا ايه

كمان يعني هل لو هأجلها هعلم الكلية بكده ولا مش هدخل الامتحان بتاعها
كمان ده هيقصر عليا فى تقدير او فى رسالة ماجستير او دكتوراه مثلا .... ان شاء الله يعني
أفيدوني الله يخيليكم
loading...
صورة العضو الشخصية
عضو جديد

الشعبة: بيولوجي
الفرقة: 1
مشاركة غير مقروءةبواسطة Mohamed Mehanny » الأحد ديسمبر 05, 2010 11:38 pm

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ان شاء الله مفيش تأجيل ولا حاجة
انت لو فاتك امتحان العملى روح للدكتور وقله انك كان عندك ظروف وهو هيمتحنك مع اى حد تانى
وبالنسبة للنظرى فلسه بدرى
ممكن تنزل اى مكتبة تشوف ورق كويس
او حد كان بيحضر ويكتب ورا الدكتور وذاكره كويس ولسه ناقص شهر على الامتحانات
والجيولوجيا ماده سهله ولذيذة وممكن تتلم علطول
بالنسبة للفقه فدى ماده سهله وممكن تذاكرها يوم الامتحان
ما استحق ان يولـد من عاش لنفسه فقط
صورة العضو الشخصية
مدير الموقع

مكان: Science Union
الشعبة: كيمياء
مشاركة غير مقروءةبواسطة احمد ديها » الاثنين ديسمبر 06, 2010 5:30 pm

mohamed89 كتب:وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ان شاء الله مفيش تأجيل ولا حاجة
انت لو فاتك امتحان العملى روح للدكتور وقله انك كان عندك ظروف وهو هيمتحنك مع اى حد تانى

لاء انا مش فاتني امتحان العملي اساسا
لسه امتحان العملي مبدأش انا اساسا محضرتش فى اى سكشن جيولوجيا لحد دلوقتي كان ساعتها المجاميع منزلتش كمان فالواحد ضاع فى الرجلين
وقانونا اللى هيحضر أأٌل من 75 % من عدد السكاشن مش هيدخل الامتحان ...... ! ! !

mohamed89 كتب:
وبالنسبة للنظرى فلسه بدرى
ممكن تنزل اى مكتبة تشوف ورق كويس
او حد كان بيحضر ويكتب ورا الدكتور وذاكره كويس ولسه ناقص شهر على الامتحانات

انا متهيا لى ان النظري ممكن ادخله سواء دخلت العملي ولا لاء تمام ! ؟
هل انا لو عرفت اذاكر النظري كويس عن العملي ممكن أأقدر اجيب تقدير حلو فى المادة بدون دخول العملي
ولا هل مذاكرة العملي احسن من النظرى و دخول العملي والنظري يشيلني تقدير احلى .؟؟؟؟

.. بس المشكله فى ان انا مش عارف هدخل العملى ولا لاء ...........
!!!!

طب انا مش عارف اجيب ورق كويس منين ,, المكتبه دي اسمها ايه ولا فين ..... معلشي اصل انا مش عارف حد فى الكلية لحد دلوقتي !
معلشي بقى يامحمد مرخم عليك انا بأسألتي دى ........

بس برضه ماقولتليشي
هو التاجيل بيتم ازاى , وهل فى ضرر من التأجيل ,؟ ! !
صورة العضو الشخصية
عضو جديد

الشعبة: بيولوجي
الفرقة: 1
مشاركة غير مقروءةبواسطة Mohamed Mehanny » الأربعاء ديسمبر 08, 2010 1:57 am

بص يا سيدى انا هجاوبك واحده واحده
انت دلوقتى محضرتش العملى خالص
روح السكشن الجاى واحضر عادى فى مجموعتك وقول للدكتور ان كان عندك ظروف
وخليك صريح معاه وقوله على الظروف بجد وان شاء الله هيسمح ليك انك تدخل الامتحان
ومش هيكون فى اى مشاكل فى العملى
بالنسبة للنظرى انت لو مدخلتش العملى تبقى شايل المادة
حتى لو جبت الدرجة النهائية فى النظرى
بالنسبة للمكتبة ففى مكاتب كتير
فى مكتبه الخليل ومكة قدام باب المدينة الجامعية
وفى مكتبة طب فى كافتريا طب وفؤاد عند طب اسنان القديمة
روح وأسأل عن اى ورق للفرقة بتاعتك
بس هتلاقى اكتر فى الخليل ومكة
وحاول تشوف اى حد كان بيحضر العملى وصور منه
واسأل الطلبة الى معاك عن طريقة شرح الدكتور وبيذاكروا منين
وان شاء الله خير
وموضوع التأجيل ده حاول تشيله من دماغك
لإن مش ماده زى الجيولوجيا دى هى الى تتأجل
بالتوفيق إن شاء الله
ما استحق ان يولـد من عاش لنفسه فقط
صورة العضو الشخصية
مدير الموقع

مكان: Science Union
الشعبة: كيمياء
مشاركة غير مقروءةبواسطة napedtag » الثلاثاء يناير 24, 2017 7:37 pm

Rock hippie tan suede fringe clutch ( 253.56 $) Zadig Voltaire

Rock Hippie Tan Suede Fringe Clutch crafted in soft supple suede with stud and fringe detail, has a tribal sensibility that will have you festival ready and feeling good vibrations. Featuring fold over design with two hidden magnets, double removable chain straps, double zip closure, rear zip pocket, silver tone hardware, and eagle signet detail. Signature...

READ MORE
Brazilian virgin hair body wave 3 bundles 7a brazilian body wave human hair tissage bresilienne brazilian hair weave bundles ( 45.33 $)
Blue Square - Slim Leather Messenger Bag ( 174.00 $)
Desert Rose Seeds Flower Seeds Adenium obesum Office Indoor Bonsai plant Mini potted Tree Home Garden 1 particles lot S014 ( 0.99 $)
Old Style - Vespa Cufflinks ( 85.00 $)
Hot Summer Blusas Femininas 2016 Women Casual Loose Sexy V-Neck Batwing Sleeve Tee Tops Ladies Solid Blouses Shirt Plus Size ( 11.07 $)
SHILLS Blackhead Remover Deep Cleansing Purifying Peel Acne Black Mud Face Mask ( 2.29 $)
True freesia bulbs,flower freesia,Indoor Pot Flowers Orchids,Freesia Rhizome flower bulbs,Floral quiet home garden plant-2bulbs ( 1.66 $)
15d silicone coated 3seasons sanfeng outdoor piaoyun series single-person tent aluminum pole anti-rain wind ultralight tent ( 106.20 $)
New upgrade module 99 wireless 4 wired gsm sms home security burglar house alarme home alarm system remote control armdisarm ( 116.00 $)
Professional Super PDR(Paintless Dent Repair) Tools Shop - High Quality 6pcs Metal Glue Tabs - Car Dent Repair Tools Set D-020 ( 19.99 $)
Dots small box clutch ( 775.67 $) Mary Katrantzou
High quality the legend of zelda link men thicken hoodie women anime zipper coat jacket sweatshirt cosplay costume plus size ( 40.00 $)
Brazilian virgin hair with closure human hair 3 bundles with closure brazilian body wave with closure hair bundles with closure ( 78.00 $)
Mandoline slicer vegetables cutter with 4 stainless steel blade carrot grater onion dicer slicer kitchen accessories ( 29.99 $)
SEVEN Strawberry Flavor E-juice ( 2.82 $)

صورة العضو الشخصية
عضو فضى

مشاركة غير مقروءةبواسطة napedtag » الثلاثاء يناير 24, 2017 7:41 pm

Rock Hippie Tan Suede Fringe Clutch crafted in soft supple suede with stud and fringe detail, has a tribal sensibility that will have you festival ready and feeling good vibrations. Featuring fold over design with two hidden magnets, double removable chain straps, double zip closure, rear zip pocket, silver tone hardware, and eagle signet detail. Signature...

READ MORE
Liverpool black leather derby shoes ( 239.65 $) Moreschi
Swimbait Jointed Top Water Minnow Fishing Lures Hook Crankbait Bait Bass 3 Sections 10cm Fishing Accessories ( 2.12 $)
2016 new nylon women shoulder bags hobos designer handbags for women tote kipled style ladies messenger bags bolso ( 22.49 $)
Mare - Pink Murano Glass Ball Pendant Necklace ( 80.00 $)
Black grainy leather large tote bag ( 346.64 $) Versace Collection
Route 66 Freedom Vintage Metal signs wall decor House Office Bar Craft Iron Painting art B-150 Mix order 2030 CM ( 7.95 $)
H1 55W 12V Super Bright White Fog Lights Halogen Bulb High Power Car Headlight Lamp Car Light Source parking auto ( 0.81 $)
A24 Blue Light Hot Car Auto Metal LED Power Push Button Switch Latching Type On-off 12V 16mm 3A250VAC ( 2.28 $)
Resin and glass modern lamp led pendent light for dinning living room , lustres e pendentes luz,lustre de para quarto ( 166.23 $)
Walkera Furious 320 320C WIFI FPV Drone ( 644.14 $)
Bikini swimwear swimsuit women biquinis bikini set swimsuit lady bathing suit female swimwear swimming suit for women plavky ( 25.14 $)
50pcs Original Color Stainless Steel Ear Stud Components for DIY Earrings Findings 3 Size12x5mm,12x6mm,12x8mm Pin 0.7mm ( 1.99 $)
2015,new release,automatic masturbator gun machine,for men,for women,vibrator,massager,care,vagina,penis,sex toys,sex products ( 101.50 $)
New Fashion Cartoon Printed Women Graffiti Handbag Mini Crossbody Shoulder Bag Ladies Casual Purses Clutches Girls Handbag G0739 ( 4.89 $)
2016 basketball clothes set male basketball jersey child basketball clothing adult paragraph ( 19.88 $)

صورة العضو الشخصية
عضو فضى

مشاركة غير مقروءةبواسطة napedtag » الثلاثاء يناير 24, 2017 7:47 pm

READ MORE
Women wallets genuine leather purses ultra-thin design female candy color long clutch bags card holder monederos carteras mujer ( 23.28 $)
USAMS Car Cigarette Power Charger Micro USB Cable $3.24
Qianxiu brand pajamas cotton stripes sleepwear long sleeve lounge wear o-neck women pajama set ( 36.46 $)
Triumph red suede shoe ( 333.27 $) Zoe Lee
8pcslot Wireless PIR SensorMotion Detector For Wireless GSMPSTN Auto Dial Home Security Alarm System without battery ( 29.88 $)
Kombo crossbody ( 179.74 $) Kenzo
Sterling Silver Seashell w Black Lace ( 72.00 $)
Dynamic Liquid Bling Star Quicksand capa Fundas Case for Samsung Galaxy A3 A5 A7 2016 J5 J7 Grand Prime S4S5S6S6 EdgeS7 Edge ( 2.99 $)
7A Brazilian Virgin Hair Lace Closure 4x4 Human Hair Body Wave Closure,Brazilian Free Middle 3 Part Top Closures Bleached Knots ( 34.80 $)
Wireless home video door phone intercom doorphone doorbell system, 3.5 inch tft color monitor + 1 camera kit ( 114.48 $)
KEYES KY-006 Passive Buzzer Module $1.05
Leather Zip-Around Wallet ( 94.50 $)
Vicuna polo vintage hasp open genuine leather wallet high large capacity unique decor crazy horse genuine leather man wallet ( 42.92 $)
Natural wave short bob lace front wigs with baby hair virgin brazilian hair full lace bob human hair wigs for black women ( 106.11 $)
Red Plastic Cat Eye Sunglasses ( 180.00 $)

صورة العضو الشخصية
عضو فضى

مشاركة غير مقروءةبواسطة Brianzoota » السبت يناير 28, 2017 9:50 pm

Заговор на деньги

Приворот на девушку
Как снять венец безбрачия
Любовный приворот
Приворот на девушку
Заговоры сильные на деньги
Заговор от алкоголизма
Как вернуть любимого человека на расстоянии
Как вернуть любимую женщину
Заговор на привлечение денег
صورة العضو الشخصية
عضو ماسى

مشاركة غير مقروءةبواسطة Brianzoota » السبت يناير 28, 2017 9:58 pm

Заговор на замужество

Как снять порчу
Заговор от алкоголизма
Приворот по фотографии
Приворот по фото
Как вернуть любимую женщину
Белый приворот
Заговор на удачу и деньги
Заговор на привлечение денег
Заговор от порчи
صورة العضو الشخصية
عضو ماسى

مشاركة غير مقروءةبواسطة napedtag » الأحد يناير 29, 2017 3:44 am

Acrylic hanging modern led pendant light lamp with 3 lights for dining room, lamparas lustres e pendente de sala teto ( 123.73 $)

acrylic hanging modern led pendant light lamp with 3 lights for dining room, lamparas lustres e pendente de sala teto... Item Type: Pendant Lights ; Brand Name: IWHD ; Technics: Plated ; Body Material: PVC...

READ MORE
vela.yue Deluxe Makeup Brush Set Synthetic Face Cheek Eyes Lips Beauty Tools Kit with Gift ( 25.98 $)
2016 New Men Boxers Cotton Underwear Man Solid Soft Cueca Boxer Homme Shorts For Mens Modal Panties Underpants Cheap Sale ( 2.15 $)
Peruvian virgin hair with closure human hair weave 3 bundles with lace closure mink peruvian straight virgin hair with closure ( 80.67 $)
2pcsset drl led daytime running lights car brake & steering light source car styling waterproof white crystal blue fog lamps ( 29.98 $)
Rc lux gold tone earrings wcrystals ( 314.55 $) Roberto Cavalli
Simple pu leather and colour block design women's sandals ( 33.27 $)
Twin peaks black leather tote bag ( 767.65 $) DSquared2
Casual women backpack mini tassels rucksack fashion solid women shoulder bag satchel faux suede leather mochilas school bag ( 22.99 $)
Health Care Wrist Portable Digital Automatic Blood Pressure Monitor $9.39
Cowather fashion cow genuine leather 2016 new men fashion classice vintage style male belts for men pin buckle free shipping ( 23.24 $)
Nice sky blue crystal lady's formal shoes jeweled beaded flat heel bridal evening prom party wedding dresses bridesmaid shoes ( 108.36 $)
100 Pair Touch Flex Cable Foam with LCD Flex Cable Foam for iPhone 5S $2.66
2016 Spring Autumn Women Sweater Jumper Pullover Batwing Long Sleeve Casual Loose Solid Blouse Shirt Top Plus Femininas Blusas ( 13.30 $)
Multifunctional 6l stainless steel electric stand mixer,food mixer,dough mixer eggs mixer kitchen ( 141.98 $)
Newest 6 Colors Sexy Waterproof Long Lasting Matte Liquid Lipstick Lip Liner Cosmetics Makeup Beauty Hot Sale ( 3.25 $)

صورة العضو الشخصية
عضو فضى

التالي

الموجودون الآن

المستخدمون المتصفحون لهذا المنتدى: لا يوجد أعضاء مسجلين متصلين و 2 زائر/زوار

العودة إلى شعبة البيولوجي